piątek, 7 kwietnia 2017

Wiosenne porządki! - nasze plany i pomysły na wiosnę

Niedawno zawitała do nas wiosna, nie tylko w kalendarzu, lecz też na dworze, choć temperatura bardziej wskazywałaby na lato! Jak zwykle ta pora roku motywuje do podejmowania jakiś działań. Gdy za oknem widzimy przepiękne słońce od razu nie chcemy siedzieć w domu i zabrać naszego czworonoga na długi spacer. 

1# BLOG
Chyba zmianę wizualną zobaczyliście od razu po wejściu na bloga? Nareszcie zmieniliśmy szablon, dzięki kochanej Wiktorii z Rott'N'York - jeszcze raz baaardzo dziękuję! Zawsze chciałam poprawić coś w szablonie, ale nigdy nie miałam na to czasu, cieszę się że zmiana wreszcie nastąpiła. A jak Wam się szablon podoba?
***
Zawsze obiecuję Wam częstsze posty...Niestety nauka pochłania ogrom mojego czasu, nawet nie mam chwili żeby pomyśleć nad tematem postu. Mimo to uwierzcie, staram się jak mogę aby posty były ciekawe i dopracowane. Mam nadzieję, że kto czyta nas regularnie nie będzie budził żalu o terminy. 

2# FOTOGRAFIA I FILMY
Nie wiem czy wiecie, ale jak tylko za oknem pojawia się słońce z większą niż zwykle chęcią chce mi się iść na sesję. Aktualnie jestem w trakcie szukania nowych modeli do sesji, zapowiadają mi się również sesje z ludźmi w roli głównej. Niektórzy namawiają mnie do ponownego założenia fanpage o fotografii, może kiedyś w końcu się przemogę. Ponadto, po ostatnim filmiku urodzinowym Rocky'ego bardzo spodobało mi się nagrywanie i montowanie filmików, więc postanowiłam coś z tym fantem zrobić. A mianowicie, koło czerwca możecie spodziewać się filmu na naszym kanale z całej wiosny! Słowem, pokażemy co ciekawego w tym czasie zrobiliśmy.
Magia obróbki, czyli before - after :D 

3# SPACERY I AKTYWNOŚĆ
Wiosna i lato będą obfitowały w dużą ilość spacerów, w końcu trzeba korzystać z pięknej pogody! Niedługo zaczniemy jeździć do lasu oraz na wieś do moich dziadków. Wkrótce też na pewno wybierzemy się nad zalew żeby popływać, bo w końcu to jedna z ulubionych aktywności Rocky'ego. Co jakiś czas będziemy dla relaksu rzucać sobie frisbee i ćwiczyć sztuczki, natomiast ostro bierzemy się za obi. Postanowiłam, że od nowa założę zeszyt treningowy i będę robić treningi regularnie. Chciałabym także zabrać pewnego dnia psa na rolki lub rower, zobaczymy co z tego wyniknie, mam nadzieję że moja twarz wróci cała i zdrowa :D 
4# WSPÓŁPRACA
Jakiś czas temu nawiązaliśmy współpracę z przemiłą właścicielką sklepu SnobDog. Razem z nimi organizujemy i przygotowujemy ciekawe promocje, a także wkrótce coś co baaardzo lubicie...Oczekujcie wszelkich informacji na naszym fanpage!
Pamiętajcie, że wszelki produkty możecie zamówić także za naszym pośrednictwem, a my udzielimy wszelkich inormacji i chętnie pomożemy :)  
Rocky pięknie prezentuje obróżkę ze SnobDog - wzór BatDog <3
Mam nadzieję, że to co opisałam nie pozostanie tylko planami i wszystko uda nam się zrobić. Myślę, iż wiosna obojgu nam da dużego kopa do pracy! Z chęcią poznamy Wasze wiosenne plany, prosimy o opisywanie ich w komentarzach! :D 

Pozdrawiamy
A&R

6 komentarzy:

  1. Ciekawe plany, trzymam kciuki za ich realizację! U nas również słoneczne dni motywują do sesji zdjęciowych oraz dłuższych spacerów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Straaaaasznie mi się podoba nowy szablon! Trzymam kciuki, żeby wszystko poszło zgodnie z planem :D U nas z rowerem za miło nie było, więc już nawet nie próbuję, bo cała na tym ucierpiałam XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon jest naprawdę śliczny! Ja też już od dłuższego czasu planuję coś zmienić w swoim, ponieważ nigdy mi się nie podobał. Jest tylko dlatego, bo nic lepszego nie potrafię zrobić. Życzymy powodzenia w realizacji planów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon jest genialny! Życzę szybkiej realizacji waszych planów!
    Pozdrawiamy M&B

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablon wygląda super :)
    Trzymam kciuki za pogodę w takim razie żebyście bez problemu wszystkie aktywności mogli wdrażać w życie :)
    www.lusiek.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Potwierdzam to, co pisali poprzednicy. Świetny szablon bloga.
    Co do postanowień i planów wiosennych to my aktualnie czekamy na cieplejsze dni.
    Wam życzę powodzenia i aby każdy plan spełnił się w 100 procentach:)

    OdpowiedzUsuń