środa, 24 sierpnia 2016

DIY: Miodowe psie ciacha!

Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym ciastkowym DIY, mam nadzieję, że spodoba Wam się przepis i będziecie z niego korzystać. Do boju!


Do upieczenia ciastek potrzebujemy:
-2 szklanek mąki + trochę do podsypywania
-1 łyżki miodu
-1 jajko
-2 łyżeczki proszku do pieczenia
-1 i pół łyżki kwaśnej śmietany

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

1. Miód podgrzewamy w garnku na małym ogniu.
2. Mieszamy mąkę z proszkiem do pieczenia, dodajemy jajko, miód i śmietanę.
3. Zagniatamy ciasto, czasami podsypując mąką jeżeli się klei.
4. Po zagnieceniu ciasta rozwałkowujemy je na grubość około 3 milimetrów lub według własnego uznania. 
5. Wycinamy z ciasta dowolne kształty, na przykład foremką, a następnie wycięte ciasteczka układamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia.

6. Wkładamy nasze ciacha do piekarnika nagrzanego do 200 stopni i pieczemy.
Moje piekły się około 15 minut przy około 3 milimetrach grubości,
pamiętajcie aby na bieżąco monitorować ciastka, gdyż mogą się piec dłużej lub krócej - wszystko zależy od ich grubości.

 7. Gdy ciastka będą miały złocisty kolor, wyjmujemy je i zostawiamy do ostygnięcia. 
8. Ciasteczka są już gotowe! Możecie śmiało dać psu do posmakowania, a jeżeli mu nie zasmakują - możecie sami je skosztować! 

Razem z Rockym zapraszamy do korzystania z przepisu i życzymy smacznego! Mamy nadzieję że Waszym testerom posmakują te ciastka! :D 

Pozdrawiamy
A&R





9 komentarzy:

  1. Super,pewnie z tego przepisu skorzystam! mam nadzieję,ze Ironkowi również posmakują ^^:D Pozdrawiam! ironniesamowitypies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno spróbuję ( zjeść też ! ) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sama spróbować upiec :D Ciekawa jestem czy miodowy smak podbije podniebienie małego terrora. Nawet, jeśli nie to zje Nika, albo zostawię dla siebie.

    Pozdrawiam,
    www.piesradzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny przepis na pewno się skuszę jak ja , pies i moja rodzinka :P

    Pozdrawiam
    https://skundlowani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :)
    Musimy spróbować.Czekamy na więcej przepisów.

    Pozdrwiam
    www.majlus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super przepis! Kiedy zrobi się miejsce w zwierzęcej szafie na pewno je upiekę mojej trójce :D

    Zapraszamy do nas justbobik.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy przepis. Szkoda, że nie mam takich umiejętności ani zapału do samodzielnego wypiekania psich ciasteczek.

    Pozdrawiam i zapraszam do nas
    bialymaltan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny przepis :D Na pewno go wypróbuję! Czekam na więcej przepisów.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń